fredag 14 oktober 2011

Dopkort!

Hejsan svejsan!


För ett tag sedan fick

jag en beställning på

ett Dopkort,

och det tänkte jag visa er idag.


Så här blev det!

Har använt en gammal

Magnolia som

jag själv tycker är både

ful söt och tokcharmig, hur det nu går ihop?

Men jag tycker så, punkt slut.

Lillprinsen!

På insidan har jag stämplat
en dikt av
Erik Lindorm

Till sist vill jag tacka för era goa kommentarer
här på bloggen,
de värmer så gött i höstkylan.

Hoppas ni får en härlig helg,
med långa höstpromenader,pyssel
och mys.

Själv har jag något helt annat på programmet.

Kram på er/ Cathrin








9 kommentarer:

Elzie sa...

Jättegulligt kort. Ja, den där stämpeln tycker jag är väldigt ful, men smaken är olika, som väl är, haha. Men var har du fått tag i textstämpeln? Den är ju så vacker. Skrev den i mitt barnbarns dopkort om jag inte missminner mig.
Ha det så gott i helgen.
Kram Elzie

Bittan sa...

Hej hopp !
Var det den du köpte när vi var på Magnolia ? Gillar den enkla gamla Edvin ( ? ) Tittade in där när vi var i Fritsla häromdagen för att kolla inredningen. Blundade mig igenom scrappen :-) Ja nåt dopkort till en Lillprins lär jag inte få göra men däremot ett namngivningskort hoppas jag.Ha de så bra vännen.
kramelikram Bittanb

Marie Havén sa...

Hej Cathrin!
Ja som du säger, stämpeln är fulsöt, men läcker ändå:)
Kortet blev attans så fint, och texten är ju så underbar:)
Tänker på dig vännen.

Ha en fin helg med sol och värme.
Kramizar
marie.haven@hotmail.com

Emelie sa...

Fint kort! Underbara färger!
Ha en skön helg!
Kram Emelie

Poohtra sa...

Hejsansvejsan...ja, den där grabben får mig att le....så smal och tanig men så himla coooool.
Hoppas att det är bra med dig. Tänker på dig.
Kramar i massor...♥

Annika kort & gott sa...

Jag kan inte annat än hålla med dig om att det här motivet är allt ihop på en och samma gång!

Visst var det så att du upplyste mig om kommentarerna häromdagen, jag ändrade då, men måste ha glömt att trycka på spara eller något för det gick hur som helst inte. Är så glad att du kan kommentera igen!

Tänker på er!
kram Annika

Linda/Pieces sa...

Sötskruttan! Vilket fint dopkort, han är ju bara så ljuvligt krakig, den lille prinsen:)

Nu har jag kommit iordning lite i lägenheten, så nu ska jag bli en lite flitigare bloggbesökare!

Kram och ha en fin dag!

Soulsister sa...

Fantastiskt dopkort och dikten är underbar. Du är superduktig :)

Hoppas allt är bra, kramisar till dig

Petra/Paradise sa...

Vilket härligt dopkort du gjort stumpan!
Beställarna måste blivit supernöjda! Å mottagaren likaså! :D


många kramar Petra