tisdag 12 mars 2013

Katten oxå! (igen)

Hej hopp!

Eller hopp kanske var att ta i,
känner mej halvdassig så jag 
hoppar verkligen inte 
omkring.

Sitta ner och trycka lite
på ett tangentbord känns som en lagom
aktivitet..

För ett tag sedan köpte jag en ny die
i form av en katt...
...så söt så.

Tänkte visa  1 kort och en namnskylt
jag använt den på, ett annat kort med samma die
har jag ju redan visat i förra inlägget.


I lördags var jag på Haboscrappen
ihop
med 50 pysslande tjejer och en liten kille.

Vi skulle i förväg ha skapat en namnskylt att ha på
oss under dagen, 
och så här kul eller inte blev min skylt.


Sista kortet ut för idag  gjorde jag till
en av utmaningarna  i Habo.

Kortet skulle innehålla minst 2 mönstrade papper
vitt band, något i metall,minst 3 blommor,
4 av något och något grönt runt.

Nä nu blir det nog horisontalt läge för mej,
HEJ....
....Cathrin

2 kommentarer:

Lena sa...

Hallå där...

Vad kul med scrapträff..jag missade vår sista men laddar för nästa den 23:e!! När ska vi pyssla ihop då? :-)

Din nanskylt var väl kan man säga i "redig" Cathrin "stil"..du är sååå fyndig!! *fniss'..
Nä men allvarligt..jättefin!!!
Katten är jättesöt tycker jag!!!

Sov gott och ha en fortsatt bra vecka!!

Kram Lena

Lena sa...

Hej Cathrin. Tack för snälla ord om mina kort. Ja, conversen är en stämpel. Jag har fått den och har inte en aning om vart den kommer ifrån. Den passar bra till lite tuffare kort. Ha det bäst // Lena