onsdag 2 januari 2013

Några beställda......

Hej.......
.....och God fortsättning
på er!
 
Jag har haft en väldigt trevlig
Nyårsafton som
började med jobb och
kvällen avslutades hos
vänner,
med fantastisk
god mat och dryck,
och framför allt
väldigt trevligt
sällskap:-)
 
Tyvärr försvann all tidsuppfattning
och vi fattade inte att det var dax att gå hem
för läääänge sedan,
men så är det när det är trevligt.
 
Hemma kl 4 och då var jag inte trött,
men NU är jag halvt medvetslös,
men det går väl över.
 
Tänkte bara visa några kort jag
gjort på beställning
för ett tag sedan,
så alla kort är levererade.
 
 
Först ut ett kort till Linda
som Zumbar så det
står härliga till.
 
Motivet är Skogstokigt

 
Nr 2 är ett kort en kollega beställt
åt någon hon känner som skulle ge bort
kortet till sin dotter som är konstnärlig.
 
Efter mycket funderande och slit i håret
blev detta kort till,
färgpaletten är en del av en
Skogstokig stämpel
och den andra
Sara Key som jag
fick tag på
tack vare
 
Tack snälla söta för din hjälp.
 
Sist ut ett kort till en
50-åring, och det roliga med detta kort
är att beställaren kom
till mej och sa..
...jag vet ju att du brukar säga att
alla är ute
så sent med att
beställa kort.
 
YES tänkte jag här har vi en som är
ute i tid...
....eller inte.
 
en dag fick jag på mej,
men så klart löste jag det:-)

 
Kram på er.....
nu somnar jag nog snart,
eller åtminstånne blir det soffan.
 
/Cathrin

1 kommentar:

Pysseltokiga Marie sa...

Hej Cathrin!
Wow så urläckra kort du gjort, riktiga 10-poängare:)) Mottagarna blev säkert jätte glada:)

Må så gott
Kramizar Marie