tisdag 6 november 2012

Bubbla!

 
Hej igen!
 
Här duggar inte tätt mellan inläggen,
men de kommer då och då.
 
Ser ju att jag trots allt har en del
som kikar in,
och det är ju jättekul.
 
Roligare vore det ju om
ni ville lämna ett
litet spår efter er oxå.
 
Fick för några veckor sedan en beställning
på ett kort till en 3-årig kille som heter Theo
och gillar bilar.
 
Jajjamensan det fixar jag sa jag och
sedan slog det mej att jag har väl
inte en enda bilstämpel,
så jag iväg och lånade.
 
Men som ni ser så har jag inte
använt den utan såg en annan
idé jag ville prova på.
 
 

Klipp och klista, fixa och trixa så
fick jag till slut ihop en
VW bubbla.
 
Kortet är dubbelvikt så det kan stå upp.
 
Bara ett bekymmer jag kom på nu i kväll att det var mer än hög tid att lämna
kortet till beställaren som ska skicka det i morgon.
 
Urp......himmel och pannkaka tänk om jag glömt.
 
I dag har jag för övrigt gosat med Vilmer, Mormors gullunge,
och klappat på bebismage.
 
Undrar vem som kommer titta ut till Mormor snart?
 
 
Har snart några fler kort att visa så
kika gärna in igen.
 
Kram kram Cathrin

3 kommentarer:

Lena sa...

Tjena mormor..

Vilket toppenkort!! Blir inte mottagaren nöjd med det vet jag inte.
Sjukt fint och jag är inte förvånad att just Du gjort det!!
Superfint!!

Alltid kul när du gör inlägg, tycker du ska göra fler!! hehe..

Ha det bäst tills vi hörs igen ;-)

Kram Lena

Pysseltokiga Marie sa...

Hej Cathrin!
Såååå läckert bilkort du gjort:) Mottagaren blir säkert jätteglad:))
Hoppas att ni alla mår bra:)

Kramizar Marie

Gunilla/Nilla sa...

Himmel och plättar vilket tokhärligt kort! Det är ta mig sjutton det coolaste jag sett på länge. Blev säkert väldigt uppskattat!

Ha det bäst!
Kram/Gunilla