tisdag 8 maj 2012

För mycket av det goda

Hej på er!!

Hoppas allt är väl med er alla.

Med mej är det så bra såååå.
(nu hoppade jag över allt gnäll)

Min ena syster fyllde år för ett
tag sedan och då gjorde jag ett kort till henne. 

 

Första sidan ser ut så här.

Passande födelsedagsbild med
tårta och andra
godsaker.

Skulle kunna vara jag som ligger där
och mumsar,
då jag är galet svag för
allt som är
nyttigt:-)


Nästa sida blev det
bubbelbad
och ett glas vin.

Skulle kunna vara jag det med:-)


Sista sidan blev det snygga fodralet på
och en läskande drink.


Faktiskt så skulle detta oxå kunna
vara jag med tanke på
att det sväller ut lite på mitten
och en go drink
sitter ju aldrig fel,
men med tanke på frisyren
.............så är det nog
inte jag.


Men för mycket av det goda kan vara
helt underbart,
så njut av
livet,
det går inte i repris.

Kramen till er,
Cathrin


4 kommentarer:

Pysseltokiga Marie sa...

Hej Cathrin!
Så läckert ditt kort blev till din syrra:)) häftiga stämplar:)

Så härligt att höra att du mår bra:))

Hoppas att ditt lilla barnbarn mår bra:)

Må så gott, och var rädda om varann

Kramizar Marie

Elzie sa...

Vilka läckra stämplar!! Måste nog inhandla några nya jag också, haha. Man blir sugen på det när man ser de här!!
Helt ljuvligt kort systeryster fick.
Hoppas du har en fin dag.
Kram Elzie

Annika kort & gott sa...

Det blev ju hur bra som helst till sist, för jag minns minsann att detta var ett av de projekt du började på på Vätterscrappen! Vart kom den där underbara stämpeln ifrån nu igen?
Kramkram
Annika

Linda sa...

Men Cathrin, menar du att du hade KRE målade motiv i samma kort...?!?

Underbart fint var det i alla fall, lyckliga syster som fick det!

Kram